2013. december 21.

#2.fejezet - A találkozás#

Sziasztokk :D Új résszel jelentkezem!!!! :D Köszönöm a komikat nagyon!! Mert ezek nagyon sokat jelentenek nekem :D Ennél a résznél is kérlek hagyjatok nyomot :D Komizni, feliratkozni, pipálni ... bármi :D Csak kapjak vissza jelzéseket :D Remélem a komik gyarapodni fognak :D A kövi részt csakis 2 komi és 1 pipa után hozom :D
                                                      -Puszipacsi ♥

 #Britannie szemszöge#
 -A mentorok tehát nem tudtak dönteni! Most a nézőkre bízták a választást! Az a versenyző búcsúzik a versenytől akinek a neve szerepel a borítékban.- a műsorvezető kibontotta a borítékot és egy nagyot sóhajtott majd megszólalt.
-Tehát a versenytől búcsúzik Lara Knight!-ekkor egy hatalmas kő esett le a szívemről. Továbbjutottam el sem hiszem.
-Ezaz! Továbbjutottunk!-súgta a fülembe Dave.
-Ezaz!-mondtam én is.

~2 nappal később(hétfő)~
Reggel már korán fenn voltam, mivel olyan izgatott voltam, hogy még este is alig hunytam le a szemem.
Ma tudjuk meg, hogy a döntőben kivel fogunk énekelni.... annyira izgulok.
Miután erőt vettem magamon felkeltem és lementem csinálni valami reggelit de végül a gabona pehelynél és a tejnél maradtam, majd leültem a kanapéra és bekapcsoltam a TV-t.
2 unalmas "filmnek" nem nevezhető műsor és 1 Bones rész után megjelent Mark.
-Szia!-köszönt a lehető legkómásabb hangján.
-Hello! Hogy aludtál?-fordultam meg a kanapén.
-A lehető legjobban.-mondta egy mosoly kíséretében és elindult a konyha felé.
Onnan pár perc múlva egy pohár kávéval és egy kakaós csigával távozott és leült mellém a kanapéra.
-Na és te hogy aludtál?-kérdezte két korty között.
-Nem a legjobban de megvagyok.
-Értem.- és ezzel be is fejeztük a beszélgetést, mert én felmentem átöltözni.
  Mikor végeztem mindennel észrevettem, hogy már háromnegyed 10 van. Ezért lefele  kettesével véve a lépcsőfokokat szaladtam a kijárat felé.
Mivel nem volt messze a stúdió szerencsére elég hamar odaértem.

-Szia Dave!!!!!- kiabáltam mikor beléptem
-Hali. Na már kiváncsi vagy, hogy kivel fogsz duettezni?
-Nagyon!-mondtam egy hatalmas mosoly kíséretében.
-Na akkor sajna még várnod kell, mert ő csak 3-ra tud jönni.
-Oké.
-Addig gyere vegyük át  a másik két dalodat.- ezzel bementünk az egyik terembe.



-Na  a mostani showban azt a dalt kell elénekelned, amelyikkel bejutottál az X-Faktorba.
-Ó akkor nem is kell annyi szöveget tanulnom.
-De nem ám. Na lássuk mennyire emlékszel.-ekkor bekapcsolta a zenét én pedig elkezdtem énekelni.
Nagyjából emlékeztem is a dalszövegre, de volt mit gyakorolnom.
kb. 1 óra múlva már az egész dalszöveget megjegyeztem és áttértünk a másik dalra.
-Melyik lesz a másik dal?
-Amelyiket te a legjobban szeretted. Igazából itt tied a döntés.-nem is kellett gondolkodnom.
- Kelly Clarckson-tól a Stronger.-vágtam rá .
-Oké akkor rajta.-itt már kapásból tudtam az egész dalt. Imádtam mikor ezt énekeltem, egyszerűen annyira jó énekelni.
~dél~
-Na mára ennyi az egyéni dalokból.  Menj el ebédelni és 3-ra legyél itt!
-Értettem.-azzal elrohantam a legközelebbi étterembe, mert éreztem a lyukat a gyomromban.
Mikor megettem mindent elindultam sétálni, hogy kiszellőztessem a fejemet egy kicsit.
Egy pár rajongó meg is talált és aláírtam pár füzetet, lapot fényképet, majd lassan elindultam vissza a stúdióba.
Háromnegyed 3-kor már a szobában ültem és skálázgattam egy kicsit.
-Szia hát te már itt is vagy??- jött be Dave.
-Ahham!- mondtam  mosolyogva.
-Hát ez esetben be kell mutatnom neked valakit..... a leendő duett partneredet.... Kendall Schmidt-et!-mikor vége lett a mondatnak egy magas, szőke , szemöldökös fiú lépett be az ajtón.
-Szia! Én Kendall vagyok.
-Hello, én pedig Britannie,de csak Annie.- ráztunk kezet.
Még az ilyen alap kérdéseket feltettük egymásnak és elkezdtünk próbálni. Valami írtó jól énekel.
Az egész próba nagyon gyorsan eltelt, annyit nevettem, mint még soha.
-Na fiatalok ezzel mára végeztünk! Holnap legyetek itt 10-re és ne késsetek! Sziasztok!
-Szia Dave!-mondtuk kórusban.
Elindultunk kifelé az épületből.
-Nincs kedved elmenni fagyizni egyet, hogy jobban megismerjük egymást?
-Az ilyenekhez mindig van kedvem!-mondtam
Elindultunk a legközelebbi fagyizóhoz. Megvettük a fagyikat, majd elindultunk a park felé.
-Ma lesz egy buli féleség nálam és , ha szeretnél eljöhetnél.
-Buliba én bármikor megyek!
-Akkor gyere olyan 8 fele erre a címre.- aztán a kezembe nyomott egy papírt.
Még egy jó órát a parkban töltöttünk, de már ideje volt hazamennem, hogy időben elkészüljek a bulira.
~Otthon~
Lezuhanyoztam, sminkeltem, lakkoztam, ruhát válogattam és mindez rekord idő alatt sikerült. 1 óra alatt megcsináltam mindent. Már csak oda kell találnom ....









Elindultam a megadott címre, mint kiderült nem is volt olyan messze az X-faktor háztól.
A kapu előtt vettem egy nagy levegőt és megnyomtam  a kaputelefon gombját.
-Ki az?
-Britannie vagyok, kérlek engedj be!
-Ó már is megyek.
Fél perc múlva egy barna hajú fiú lépett ki az ajtón, majd engedett be a házba.
-Szia! Biztos te vagy Britannie.
-Igen én vagyok az,de csak Annie a Britannie olyan hivatalos.
-Én Logan vagyok.
-Értem... akkor be is megyünk vagy még beszélgetünk még egy kicsit az ajtóban?
-Ja, tényleg.... -nyitotta ki az említett eszközt- Fáradj be!
-Köszönöm.
A ház valami irtó nagy és szép....
-Szia Annie.-jött oda Kendall,végre valaki akit ismerek...
-Srácok figyelem!!!!!-kiabált egyet, miközben Logan lehalkította egy kicsit a zenét.-Ő itt Britannie, Annie ők itt James, Carlos, Logan és Dustin.
-Sziasztok!-köszöntem
-Üdv. Akkor már mehet is a party!!!!!- mondta Logan aki közben felhangosította a zenét.
Ami kellett egy buliba az mind megvolt, rágcsa, pia, zene, hangulat.
-Koktélt?-ült le mellém Logan.
-Köszi de még várnék vele nem akarom, hogy alkoholistának nézzetek!
-Á dehogy is!
-Jösz táncolni??
-Megyek.- azzal elmentünk táncolni.
De ami ezután történt, azt sosem felejtem el, Dustin egy seprűvel odaállított mellénk.
-Logie maci .... Ő itt Diana a barátnőm.- mutogatott a seprűre. Én pedig majdnem meghaltam a röhögéstől.
-Dustin, nem ittál kicsit sokat?- erre a mondatra széttárta a kezeit és "Diana"-t Logan mentette meg a földre zuhanástól.
-Úgy nézek én ki, mint aki be van rúgva?? De úgy látom Diana-val szakítom kéne, mert megcsalt!-ezzel elvette a sráctól a seprűt és adott neki egy pofont , majd otthagyta.
-Biztos nem kérsz egy koktélt??
-Na jó, hozz egyet.
Logan 3 perc múlva ott állt előttem 2 koktéllal.Miután megittuk jött a következő, és a következő, meg még egy ...... Az este többi része már nem nagyon ugrik be....






10 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik hozd a kövit gyorsan:)

    VálaszTörlés
  2. Okés :D holnap hozom :D nagyon köszii a komit :D <3

    VálaszTörlés
  3. na megvan az első btr es blog amit olvasok .:D <33

    VálaszTörlés
  4. jajjj <3 közi szépen <3 Holnap hozom a kövi részt :D

    VálaszTörlés
  5. Hi!

    Most, ha nem haragszol, írok egy kis (kis??) véleményt a blogodról:

    Szóval, az alapötlet jó, nagyon tetszik, hogy nem kiszámítható a történet alakulása, ezért egy nagy pacsi neked :) Viszont a blog címe nem a legjobb :$ (De ez mellékes) Fogalmazásod nagyon jó, de még van mit csiszolni, olvass sokat, akár blogot (de abból a jóféléket!) akár könyvet (szintén jót :P ) és akkor már tényleg perfect lesz!
    Kicsit több leíró részt tennék a sztoriba, és picivel kevesebb párbeszédet, és a legfontosabbak:
    - Ne haladjon a történet gyorsan, mivel sosem jó, ha a csattanót már a legelején ellövöd,
    -Aludj sokat :DD (nekem pölö mindig álmomban ugranak be a kulcsszavak, ötletek egy fejezethez)
    - És ennyi :)

    További sikeres blogolást, követni fogom a sztorit, de a feliratkozásommal még egy kicsit várok :) (nem félreérteni)
    Ja, és előre is Boldog Karácsonyt :3

    ~Vivyy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziiiii ;) igyekszem betartani a tanácsokat , az ilyen komiknak is nagyon örülök,mert tudom, hogy min kell javítanom. Kösziiike ♥♥♥

      Törlés
  6. Nekem nagyon tetszik, de a fiúk közül ki lesz a főszereplő???

    VálaszTörlés