2013. december 20.

#1.fejezet- A kezdetek #

Sziasztok!!!! :D Ez az első blogom szóval a hibákat nézzétek el nekem légysziii :D Kérlek hagyjatok nyomot komizzatok :D Iratkozzatok fel :D  A kövi részt a hét folyamára tervezem és  a  szereplőket meg stb  holnap vagy holnapután szeretném kirakni. Kicsit a főszereplőről Jenna egy 21 éves lány és az x-faktor versenyzője
#Britannie szemszöge#
/2013.dec.08./
-Már csak egy biztos hely van a következő showban ............ aki folytathatja a  versenyt  és kűzdhet a nyerésért....... a továbbjutó tehát Britannie Parker!!!!!!!- ordította a műsorvezető, egy hatalmas kő esett le a szívemről , de sajnáltam Nikky-t nagyon ügyes volt.- tehát a versenytől búcsúzik Nikky Brown.- folytatta Viky a műsor vezető.
Odamentem nikky-hez és átöleltem.
-Ügyes voltál!!!-súgtam
-Köszi! Sok sikert!
-Köszi.- már színte bőgve mondtam ... furcsa lesz , hogy a legjobb barátnőm nem lesz velem  már egy szobában ....


/2013.dec.14./
Pár perc múlva kezdődik az adás. Még utoljára elismétlem a dalszöveget és a 3 versenytársammal együtt befutottunk a színpadra.
Elénekeltük a közös számunkat majd már siettünk is átöltözni.
*15 perc múlva*
- Dave kérlek mutasd be a most következő versenyzőt!
-Már nem sokat tudok rólla mondani... csak annyi, hogy ő egy csodálatos lány valami angyali hangal! Szavazzanak rá! Most következik Britannie Parker!-hallottam meg a végszót,a zene elindult. A fal széthúzódott és elkezdtem énekelni. Hirtelen már nem is szorongtam annyira. Csak átadtam  magam a dalnak és az éneklés csodálatos érzésének.
Már csak azt vettem észre, hogy már vége is van a dalnak. A közönség tapsolt és fölállt, a mentorom és még Lily is felállt és úgy tapsolt. Annyira meleg érzés öntött el belülről, annyira jól esnek az ilyen pillanatok. Mikor abba maradt a taps vihar megszólalt a "legöregebbik" mentor (nem korra csak ő van a legtöbb ideje  a műsorban).
-Figyeljen Jenna! Maga egy tehetséges nő, ezt így kell csinálni! Persze volt benne néhány hamiska hang de az bele fér! Gratulálok!!!!
-Köszönöm szépen! - válaszoltam
-Szerintem így volt jó ahog volt, mindent úgy csináltál ahogy megbeszéltük!!! Ügyesvagy csajszi!!- mondta a Dave.
Miután kimentem a színpadról teljesen megkönnyebbültem. De nem pihenhettem sokáig mert öltöznöm kellett a következő számhoz.
*eredményhírdetés*
-.......A szavazást tehát most lezárom!- hallottam a műsorvezető utolsó mondatát.
A torkomban dobogott a szívem annyira be szerettem volna kerülni a Top 3-ba.
-A nézők döntése alapján megszülettek az eredmények. A neveket nem feltétlenül a továbbjutás sorrendjében mondom......- csak annyit hallottam h bla bla bla ..... közben szerintem Dave kezét széttörtem a térdem remegett minden bajom volt az adott pillanatban....
-Továbbjutott és folytathatja a versenyt a Top 3-ban Mark Black!- erre a melletem álló srácakkorát ugrott, hogy akaratlanul is kitört rajtam a nevetés amit  pár másodperc múlva abbahagytam, mert a műsor vezető folytatta a tovább jutók sorolását.
-Már csak egy biztos hely van a döntő hétvégéig és aki ezt a helyet biztosan birtokolja ........ nem más mint .....  a Crazyboys!!!!!!!-ekkor majdnem elfogott a sírás de van még remény!
-Sok sikert csajszi meg fogod nyerni érzem !!! Írtó jó leszel !!!! Hajrá!!!
-Köszi Dave.- majd megöleltem és már indultunk hátra készülni.
*5 percel később*
A zene elindult  a falak szétnyíltak kisétáltam a színpadra és apait anyait beleadtam! Kelly Clarckson-tól a Standing in front of you-t énekeltem.



You say it's easier
Alone and undisturbed
You said yes and danced before
And got your feelings hurt
You say most days yours good
It's not so bad this room
What chance the rain today
Even though it's clear and sunny
And you fight it so hard
How to tell if it's real or not

Take a breath and listen (listen)
Open up stop pushin' (pushin')
All that you've been missin' (missin')
Standing in front of you
Everything you're fearin' (fearin')
All the walls you're buildin' (buildin')
Take a chance you're reason (reason)
Standing in front of you
(Standing in front of you)
Standing in front of you
(Standing in front of you)

You start to sway again
Feelin' good in your skin
You start to remember when
You didn't have to try
And then the glitter turns to dust
The color fades enough to make out pictures of a fire
That burns like love
You can close your eyes don't worry
I'll still be here in the morning

Take a breath and listen (listen)
Open up stop pushin' (pushin')
All that you've been missin' (missin')
Standing in front of you
Everything you're fearin' (fearin')
All the walls you're buildin' (buildin')
Take a chance you're reason (reason)
Standing in front of you
(Standing in front of you)
Standing in front of you
(Standing in front of you)

And they won't break us
And they can't get through
Cause I'm gunna be here
Standing in front of you

Take a breath and listen (listen)
Open up stop pushin' (pushin')
All that you've been missin' (missin')
Standing in front of you
Everything you're fearin' (fearin')
All the walls you're buildin' (buildin')
Take a chance you're reason (reason)
Standing in front of you
(Standing in front of you)
Standing in front of you
(Standing in front of you)
Standing in front of you
(Standing in front of you)
Mikor vége lett a számnak mentem is hátra. Lara kijött a színpadra és ő is elénekelte a párbaj dalát.
Kimentem a színpadra és megálltam a lány mellett és megfogtam a kezét.
-Kérem a mentorokat, hogy döntsenek és annak a nevét mondják akit haza akarnak küldeni. Jhon kezd!
-Hát ez egy nagyon nehéz döntés  a versenynek ezen szakaszán már az ember nem nagyon tud dönteni. Én elhatároztam, hogy bárkik között is kell, hogy döntsek az egész esti produkcióját veszem figyelembe. Lara nagyon jól énekelsz! Amit itt a színpadn művelsz azt nem lehet tanítani. Britannie te is csodálatosan jól énekelsz! De  ma úgy éreztem , mintha nem lennél teljesen itt ezért neked kell hazamenned sajnálom!
-Köszönöm.-mondtam kicsit szomorúan.
-Tehát eddig 1 szavazata van Britannie-nak és 0 Lara-nak. Lily kérlek.
-Nem is tudom,hogy mit mondjak... mind ketten akkora tehetségek vagytok .....de én nem értek egyet Jhon-nal én nem éreztem Annie-n semmi ,,Nem itt levést"-mutogatott idézőjeleket a kezeivel.- de én a párbaj dal alapján döntök.. amiben Lara ejtette egy hibát.... sajnálom de neked kell haza menned Lara.
-Tehát eddig 1 szavazata van Lara-nak és 1 Britannie-nak.
-A mentorok tehát nem tudtak dönteni! Most a nézőkre bízták a döntést! Az a versenyző búcsúzik a versenytől akinek a neve szerepel a borítékban.- a műsorvezető kibontotta a borítékot és egy nagyot sóhajtott majd megszólalt.
-Tehát a versenytől búcsúzik.........

6 megjegyzés:

  1. azta Nórii! tök jó,már várom a kövit :)) de miért a legizgalmasabb résznél fejezted be?? xD :D felcsigáztál xd ügyes vagy :) <3

    VálaszTörlés
  2. ÓÓÓ köszike Cintiii :DDD hát mert úgy éreztem, hogy így jobb xD sieeteka köviiiivel :D és nagyon nagyon kösziii, mert nagyon sokat jelent ez nekem:D <3

    VálaszTörlés
  3. Ügyes vagy Minél hamarabb a kövit és ismétlem nagyon, nagyon ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
  4. Köszi szépen annyira boldog vagyok, hogy tetszik nektek a blogom <3 nagyon sokat jelent nekem :DD

    VálaszTörlés
  5. jo a blogod és az én blogomban isParker 2szereplőneve

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés