2013. december 26.

Karácsonyi fejezet...1.... ♥♥♥♥♥♥

Sziasztoook!!!! Most kicsit csalódtam .. :( A múltheti 5 komi után most csak egyet kaptam :( De viszont 5 pipát kaptam helyette aminek nagyon örülök *-* :D Ennél a résznél is érvényes KOMI, FELIRATKOZÁS és PIPA. :D  Ezzel a fejezettel szeretnék nektek Békés és Meghitt Karácsonyt kívánni :D♥ Ja és Vivyy küldheted azokat a zenéket :D azokat nagyon megköszönném :D
Bocsi, hogy ebbe a fejezetbe belebonyolítottam az egész X-faktor dolgot, de nem nagyon van már hozzá ihletem ............ és ezért elnézést kérek....sokmilliószor meg ez nem is annyira fontos tényezője a történetnek csak azért említendő. A mostani rész után már tényleg vissza veszek a dolgok gyors alakulásából.... de nem untatlak tovább titeket jóó olvasást... :D

Ui.: Most és ma este lesznek a karácsonyi részek, mert szétbontottam :D Ja és még annyi, hogy ne csak 1 ember kommenteljen (persze neki minden hálám, mert építő kommenteket küld és nagyon köszönöm♥), mert akkor befejezem,mivel nem tudom, akkor hogy kinek tetsziik

-Brit♥
#Jenna#
 Ma lesz a döntő. Annyira izgulok, nagyon be szeretnék jutni a fináléba......
-Hahóó Annie!!!! Föld hívja Britanie-t!!!!-integetett a szemem előtt Dave.
-Ja persze.. bocs.
-Na akkor folytassuk.-ezzel kezdetét vette a főpróbánk, szóval itt az utolsó esélyem, úgy elénekelniés táncolni a darabot, hogy nincs közönség.
*a döntőn*
-Dave a te versenyződ kezdi a döntő show-t. Milyen volt a felkészülés????
-Nagyon ügyes és szavazzanak rá!!!! Mert, aki megérdemli, hogy győzzön az Ő. Most következik Britannie Parker.
A végszóra bementem a színpadra leültem és elkezdtem gitározni.Annyira izgultam, hirtelen nem is tudtam, hogy van a dalszöveg, beparáztam.....de szerencsére időben eszembe jutott onnan pedig már gördülékenyen mentek a dolgok.
*duett*
Kendall már bent ült a színpadon és gitározott, bementem és a reflektor rögtön felkapcsolódott és rám világított, hogy véletlenül se lássák őt azelőtt, hogy bemutattam volna.
-Fogadják sok szeretettel duett partneremet, Kendall Schmidt-t.
Elkezdtünk énekelni... annyira jó volt és olyan jól esett, hogy nem csak én éneklek, amikor éppen nem én énekeltem, akkor elkeztem azért páztázni a sorok közt a szememmel, hogy hol lehetnek anyáék. De ehhelxett megláttam Logan-t, erre csak elmosolyodtam, innen  már könnyű volt megtalálni a szüleimet, akik Logan előtt ültek. Pont mire befejeztem a "leltárt" én jöttem a duettben.
Sajnos a számnak elég hamar vége lett, így lementünk a színpadról. Utánam még jött két versenyző , aztán a műsorvezető elmondta a kódokat, a telefonszámokat, meg megnéztek valami fantom képet és 1-1 százalék volt köztünk nagyon izgultam, a mentorom és Kendall is ott állt mellettem, akiket szerintem a döntő után kéz helyreállításra kell vinnem.
-A fal 10 másodperc múlva nyílik!-mondta az egyik stáb tag, ekkor Kendall elengedte a kezem, megölet.
-Sok sikert Britannie.-bólintottam egyet és elmosolyodtam, a falak pedig szétnyíltak, mi pedig kimentünk.
-A továbbjutókat nem feltétlenül a továbbjutás sorrendjében mondom!!! -húzta még az időt.
Annyira még nem izgultam soha, mint most......
-2013-as x-faktor fináléjába bejutott Britannie Parker!!!!- itt kellet 1 perc, hogy felfogjam mi is történt, addig Dave toloncolt ki a színpadról, ahol ott állt Logan és Kendall akik rögtön a "nyakamba ugrottak".
-Ügyes voltál kislány!!-mondta Logan, mire én ránéztem egy ,,már nem is vagyok kislány'' tekintettel , de nem volt hatásos, mert hamar elnevettem magam.
-Holnap is légy ilyen ügyes!-mondta Kendall, és ekkor esett le, hogy holnap is szerepelnem kell.... méghozzá 4 dallal is.
-Tehát az X-Faktortól búcsúzik a Crazy Boys... nagy tapsot nekik.-hallottam a Viky-t. Mark is odajött, hogy gratuláljon, amit én is viszonoztam.
A műsor után kb. hajnali 4-ig  próbáltunk,így amire sikerült hazaérnem már csak  a kanapéig jutottam el, ahol rögtön el is aludtam.

*Reggel(azaz hajnali fél nyolc)*
-Brityy!!!!!Ébredj!!!! Rázta a vállam egy férfi, én persze egy ,,hagyjál már'' és egy kis bunyóval elintéztem magamnak a "kiváltságos" reggeli felkeltést a pohár vizet, mint kiderült Mark-tól.
-Neked annyi Black.- keltem ki az ágyból és csuron vizesen, mérgesen elkezdtem üldözni a gyereket, de egy éles kanyarban elcsúsztam és alig bírtam felállni, ám elhatároztam magam és bármennyire is fájt feltápászkodtam a földről és újból kergetni kezdtem Mark-ot, akit l is kaptam és a fülénél fogva ráncigáltam a konyhába, ahol megmondtam neki, ha nem csinál nekem egy rántottát 10 percen belül neki annyi. Nem vicceltem .... számoltam és 9perc 23 másodperc alatt a tányéromon volt a "friss" rántotta.
-Köszi.-mosolyogtam rá, majd a forró rántottát, olyan mohón kezdtem  el enni, mintha egy  hete nem ettem volna. A forró falatok égették a torkomat és a nyelvemet, de nem tudott érdekelni.
Amint végeztem a rántottával felmentem átöltözni a szobámba, utána pedig irány a stúdió.
   
Beértem a stúdióba, csináltak velünk egy riportot, majd gyakoroltuk a számokat.
Nagyon gyorsan eltelt a nap, már csak azt vettem észre, hogy itt az este és a finálé ideje. Mark-al szerencsét kívántunk egymásnak, majd indult is énekelni.
Most én jövök.. annyira izgultam, már nem bírtam magammal túl akartam lenni az első másodperceken, alig vártam, hogy Mark végezzen és mehessek a színpadra.
Végre eljött a pillanatom és már be is robbantam a színpadra. Elég gyors szám volt, de épp ezt szerettem benne, jól lefárasztott a sok táncolás és éneklés, ezért valamennyivel jobban bírtam utána magammal. Elég gyorsan eltelt az este és már jött is a győztes dal eléneklése.
 Ezt a számot végre én énekeltem először....
"What You've Done To Me"

Sometimes you get what you want
Sometimes you get what you don't
Sometimes ya, get nothing at all

And when it finally comes round
You tear it up, break it down down
'Til there's nothing at all

I used to be so in control
No one could ever touch me
I'd tell myself I'd never fall
And nobody would catch me

You shot your love through my defenses
And left me wide open
Feels like my feet can't touch the ground (the ground)
That's what you've done to me

I'm a rocket to the sun
I'm a heartbeat on the run
That's what you've, what you've done to me
I'm a bullet I can fly
When you kiss me I could die
That's what you've, what you've done to me (Done to me, to me...)

Sometimes you love but they don't
Sometimes they love but you won't
Sometimes ya, just can't figure it out

My planets aligned
And there's no doubt in my mind
Mmm..

Baby, you shot your love through my defenses
And left me wide open
Feels like my feet can't touch the ground
That's what you've done to me

I'm a rocket to the sun
I'm a heartbeat on the run
That's what you've, what you've done to me
I'm a bullet I can fly
When you kiss me I could die
That's what you've, what you've done to me (Done to me)
(Ooh hoo ooh hoo) Done to me
(Ooh hoo ooh hoo) Done to me
I'm a rocket to the sun
I'm a heartbeat on the run
That's what you've, what you've done to me (Done to me)

I used to be so in control
No one could ever touch me
I'd tell myself I'd never fall
And nobody would catch me

I'm a rocket to the sun
I'm a heartbeat on the run
That's what you've, what you've done to me (You've done to me)
I'm a bullet I can fly
When you kiss me I could die
That's what you've, what you've done to me (You've done to me)

I'm a rocket to the sun
I'm a heartbeat on the run
That's what you've, what you've done to me (Done to me)
I'm a bullet I can fly
When you kiss me I could die
That's what you've, what you've done to me (Done to me)

And nobody would catch me
(Ooh hoo ooh hoo ooh hoo)
(Ooh hoo ooh hoo ooh hoo)
And nobody would catch me
(Ooh hoo ooh hoo ooh hoo)
(Ooh hoo ooh hoo ooh hoo)

I'm a rocket to the sun
I'm a heartbeat on the run
That's what you've, what you've done to me (Done to me)
I'm a bullet I can fly (Done to me)
When you kiss me I could die
That's what you've, what you've (done to me)
 Utánam jött Mark. Miután ő is elénekelte jött egy 5 perces reklám, az utolsó egy perc és a szavazás lezárása.
Ekkor bementünk a színpadra a szívem a torkomban dobogott, a térdeim remegtek, a sírás határán voltam, izgultam felsőfokon.
Amíg húzták az időt, szavazatokat számoltak addig próbáltam elterelni a figyelmem.
Elkezdtem nézni, hogy hol ülnek anyáék, Logan és Kendall.... sajnos hamar megtaláltam őket így már megint elkezdtem izgulni, Dave kezét már széttörtem.
-Tehát a 2013-as X-faktor nyertese, aki megnyeri a lemez szerződést és a havonta járó 1 millió dollárt, nem más, mint........ akinek ez az egész megváltoztatja az életét, az ........ 


14 megjegyzés:

  1. GYorsaaaaan köövviiiiiiiiit...:DDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  2. Oksii köszii a komiit <3 ;) Estére szerintem meglesz :D

    VálaszTörlés
  3. ügyi vagy,haladj a kövivel :3 xDD

    VálaszTörlés
  4. Kedves Jenna!
    Nemrég találtam rá a blogodra (egész pontosan ma) és meg kell, hogy mondjam tetszik a történet!
    Tetszik, hogy ez nem egy ilyen sablonsztori, hanem egyedi és nem mellékesen szórakoztató.
    Tetszik ahogy írsz, de figyelj a helyesírásra, viszont biztos vagyok benne, hogy ez a történet haladásával javulni fog!
    Már előttem is írták, hogy kevés benne a leíró rész, ami igaz is szóval én is azt tanácsolom, hogy nyugodtan írd le a tájat, helyszínt vagy éppen a szereplők érzéseit! Ezzel a fejezetek is hosszabbak lesznek, aminek mi csak örülni tudunk! :)
    Vigyázz az idővel! Sokszor ugrálsz az időben, ami összezavarja az olvasót, de ezen lehet javítani.
    Figyelj arra, hogy ne nagyon ugrálj a szereplők szemszögei közt, ha mégis ezt szeretnéd, akkor jobban fejtsd ki mi is jár az ő fejében!
    Remélem nem haragszol meg, ezeket építő kritikának szántam és mint már írtam tetszik a blog (függő vagyok) ;)
    Gyorsan hozd a folytatást, már nagyon várom!
    Ja és bocsi a hosszú komiért ezentúl számíthatsz rám, mint olvasóként, mint kommentelőként :)
    Ölel, Dreamy Girl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj én az ilyenekért nem haragszom, hanem csak örülök nekik de nagyon :D és igyekszem és nagyon nagyon köszönöm, hogy olvasod a blogom és a kommentért is nagyon hálás vagyok *-*

      Törlés
  5. Olvastam a részt, és....... tátva maradt a szám :D
    Te aztán gyorsan fejlődsz, marha jó rész lett :)
    Megkockáztatom, hogy kell-e még neked az a zene :P
    Talán még, amibe bele tudok kötni, az az időbeni ugrabugra, ahogy azt leírta előttem Dreamy Girl is.
    Máshoz viszont egyáltalán nem tudok hozzászólni. Gratula :))
    Design nagyon szép, klasszisokkal jobb, mint az előző! Zenékbe belebolondultam, talán még pár szám kéne a zenelejátszódba, és tökéletes lenne!
    Most bocsesz, hogy nem raktam tele tanácsokkal, de nincs már mit mondanom, jól fogalmazol, tetszik a sztori :)
    Zene jöhet, vagy hagyjam? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óó nagyon köszönöm Vivyy ♥ persze, hogy jöhet :D és igyekszem csak nem nagyon volt ihletem már ehhez az x faktor bla bla blához xD és mégegyszer köszii :D

      Törlés
    2. Itt a zene ;)
      https://www.youtube.com/watch?v=qycqF1CWcXg
      Én pl most is ezt hallgatom :3

      Törlés
  6. Nagyon tetszett! Komolyan :) Nagyon ügyesen írsz, tetszik a stílusod. Amit meg mondanak, hogy ugrálsz az időben stb. Nos, van benne valami, de ha úgy lenne, ahogy ők mondanák, akkor az már valahogy nem te lennél...Szerintem így jó ahogy van, idővel fejlődni fogsz (sőt most is egyre jobban) így tovább :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon szépen köszönöm :D ha minden igaz ma már kinn lesz a kövi :D

    VálaszTörlés
  8. Muhahahaha. Na szóval ügyes vagy mint mindig :D De figyelj a szóismétlésra és a fogalmazásra . Pusziii .. Muhahahaha :))<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muhahaha kösziii :D és igyekszem ;) puszii ♥ muhahahahaha :DD

      Törlés