2013. december 22.

#3.fejezet- színészet#

Sziasztok!! Először is aztaaa :o 5 komiii es 1 feliratkozó és 3 pipaa ^.^ kösziii ♥  Külön  köszönet Vivyy-nek a hosszú komiért ;) igyekszem betartani.
Kövi kérésem az lenne, hogy akinek van valami jó cím ötlete az komiba írja le légyszii. Előre is kösziii ^.^  komizni,pipálni,feliratkozni most is ér ;) A kövi részt 3 komi és 2 pipa után hozom :D Bocsika a rész rövidségéért, de ma elég elfoglalt vagyok.... A kövi hosszabb lesz ígérem :D Valószínűleg karácsony előtt vagy után 1 nappal hozom:D (kari különkiadás) 
Pusziiika:Jenna ♥♥♥

#Britnnie#
Reggel arra ébredtem, hogy a fejem majd széthasad a fájdalomtól,a földön fekszem egy matracon és egy pasi póló van rajtam, de gondoltam még fekszem egy kicsit. Már kb. 10 perce forgolódtam, amikor valaki átesett rajtam és az ajtóban landolt.
Logan volt az, feltápászkodott és egy bocsi pillantással már el is tűnt, ezután már annyira fájt a fejem, hogy muszáj volt bevennem valamit, így erőt vettem magamon és lesétáltam a konyhába.
-'Reggelt.
-Neked is.-bólintottam, ekkor Logan valami dobozt dobott felém, ami szerencsésen a földön landolt eltompult érzékszerveimnek hála.
-fájdalom csillapító.-mondta két korty kávé közt.
-Köszi.-felvettem a földről a gyógyszert és bevettem.
Csináltam magamnak egy vajas kiflit és megittam a kávémat, ám ekkor rápillantottam az órára és a számban lévő kávét majdnem kiköptem. Már elmúlt háromnegyed 10.
Gyorsan megittam a kávét és megettem a kiflit, majd rohantam felkelteni Kendall-t.
Az előbb említett személyt vagy 6 percen keresztül ébresztgettem... sikertelenül,így nem volt más választásom, minthogy hozok egy pohár vizet és lelocsolom.
-Ezt most miért?-értetlenkedett.
-Mert 9 percen belül ott kéne lenni a stúdióban és te nem voltál hajlndó felkelni!
~Stúdióban~
-Hol jártatok eddig? Már negyed órája gyakorolni kéne!
-Bocs, Dave csak a tegnap este kicsit elfajult és elkéstünk.-mentette a menthetőt Kendall.
-Máskor nehogy elkéssetek és most nyomás gyakorolni.
Ezzel kezdetét vette a gyakorlás. Elkezdtük énekelni a dalt, de még a felénél sem tartottunk mikor Dave kikapcsolta a zenét.
-Újra!! Nagyobb összhangnak kell lennie köztetek!
Megint énekeltünk, és megint és megint .........
*több órányi fársztó gyakorlás után*
-Jó. Kendall neked mára ennyi, Annie te maradsz még ebéd után.
-Értettem.
A szokásos napirend szerint megint mentem ebédelni, csak most Kendall-el.
~Mit is egyek??-gondolkoztam.~ áá megvan.- amilyen pontos vagyok, éppen akkora választottam ki az ételt mikorra jött a pincér.
-Mit parancsolnak?
-Én egy kólát és egy dupla húsos hamburgert kérek.
-Én pedig rántott sajtot, sültkrumplival.

#Kendall szemszöge#
Már ettük az ebédet, amikor megszólalt Brit telefonja, majd egy bocsi pillantással felvette.
-Hallo..... ó szia ......persze.....oké... hello.-miután letette a telefont és még megette az utolsó falatot a hamburgeréből aztán egy ,,Ó basszus el fogok késni'' és egy ,,szia majd beszélünk'' társaságában kifizette a kaját, majd elment az étteremből.
szép komótosan elindultam haza.
Éppen fordultam be az utcánkba, amikor valaki nekem futott és az összes cucca szétszóródott a járdán.
-Bocsi.-mondta alig érthetően.
-Semmi baj.... várj segítek.-azzal én is elkezdtem feszedegetni a tárgyakat a füldről. Megláttam pár kottát és akaratlanul is elkezdtem dudolni.
-Te dalokat írsz?
-Fogjuk rá.-mondta még mindig éppehogy nem suttogva.
-Nekem tetszenek.Hogy hívnak?-mosolyogtam rá az illetőre.
-Emilie West-nek. Téged?
-Kendall Schmidt.
-Akkor sziia!-mondta majd gyorsan elhúzta a csíkot.
-Szia.-intettem utána

#Jenna#
~este 6óra~
-Akkor mára ennyi Britanie! Holnap 11-re gyere.
-Oké. Szia.- azzal a mondattal már rohantam is a kijárati ajtó felé.
De egy gondolatot nem bírtam kiverni a fejemből azt a telefon hívást..... Nem tudtam, hogy ez mit akar jelenteni.
Hazamentem átöltöztem és elindultam a megbeszélt helyre.



#Logan#
 Éppen dalszöveget tanultunk Kendall-el , mikor ránéztem az órárés rájöttem, hogy idulni kéne a találkozóra.
-Bocs tesó de mennem kell, csá!
-Hello.
Azzal a lendülettel mentem fel a szobámba belőni a hajamat és felvenni valami normális ruhát.
10 perc múlva már a motoron ülve tartottam a  megbeszélt kávézó felé.
*kávézónál*
Az a bizonyos személy már ott várt rám.... Jenna.
-Hello.-integetett,
-Hello. Tudod mit kell tenned?
-Persze, de még van egy két dolog.....
#Britannie#
-Ja igen....  egy moziban találkoztunk, sokat beszélgettünk, első csókunk a parkban fél éve vagyunk együtt. Asszem ennyi.-magyarázta, miközben én a kezembe nyomott sisakot erőltettem fel a fejemre.
-Értem.-majd felültem mögé a motorra.
~Ja, mi is ez röviden? Amikor Logan felhívott, megkért, hogy játszam el a barátnőjét, mert nem hagyja békén.~
Már el is indultunk a pizzázóhoz ahol elvileg barát-barátnőként leszünk jelen.
Mikor odaértünk, ők már ott voltak, hát a csaj tipikus  pláza cica, mellette lévő srác gondolom a mostani barátja. Amint elindultunk feléjük megfogtam Logan kezét.

Így sétáltunk oda hozzájuk.
-Hello,Logan, bemutato neked Luis-t.-mondta nagyképűen.
-Szia Anne, én pedig Britannie-t.-mosolygott rám.
Bementünk , mindenki rendelt magának pizzát, avagy mi közösen Logannal.
15 perc múlva kihozták a négysajtos pizzákat, csak, hogy idegesítsem Anne-t az első falatot felszúrtam a villára és Logan szájába tettem. Amit ő is viszonzott.
-Luiee, te miért nem etetsz így?- nyafogot... komolyan sajnálom szegény srácot.
Miután megettük az egész pizzát elmentünk  parkba , leültünk egy padra (Logan és  én az egyiken, Luis és Anne a másikon) onnan néztük a naplementét.Láttam, hogy Anne nagyon néz minket, ezért finoman meglöktem Logant, aki rögtön rámnézett án pedig a szememmel jeleztem, hogy a csaj néz minket.
-Akció?- súgta oa nekem.
-Persze , de mire gondoltál?- értetlenkedtem.
-Hát.......- majd  felállt a padról, a kezét felém nyújtotta és felhúzott a padról, majd
crazy in love with you
 Nem kicsit lepődtem, meg de  viszonoztam.
Még megvártuk,míg teljesen lemegy a nap, majd elindultunk a motorhoz és Logan hazavitt.


2 megjegyzés:

  1. Ment a pipa :)
    Nem csalódtam, be kell valljam! Jó lett ;)
    De tudsz jobbat is, hidd el! Pici koncentráció, és javaslom, hogy Word dokumentumba írd a részeket, hogy tudj rajta változtatni, esetleg javítgatni. (ha eddig nem tetted volna)
    És most jön a szokásos tanácsáradatom:
    ~ Ha szeretnéd, küldök neked relax zenét, ami segít az írásban, ötletbeszerzésben, és ha akár 5 percet hallgatsz belőle, úgy megered az ihleted, hogy jövőig nem bírod abbahagyni az ötletek lejegyzését, stb ;)
    ~ Még hiányolom a leíró részeket. Érzést, tájleírást bele! Ne sajnáld odacsördíteni a mellékneveket :D Ebben segít, hogyha beleképzeled magad a szereplőd helyébe, és a vele beszélgetést, akármit folytató szereplőt magaddal szembe képzeled, és leírod, amit "látsz, és/vagy tapasztalsz" :) Nálam az bevált, Neked is csak javasolni tudom!
    ~ Ugyan rühellem a képeket egy blogban, de a tiédbe mégis beleillenek :D Ez valami különös boszorkányság xD
    ~ Helyesírásról csak annyit, hogy figyelj, hogy hol van kettős mássalhangzó ;) Amúgy ezen kívül semmi probléma sincs
    ~ És ennyi lenne a kisregény :*

    Amúgy cukivagy, hogy megemlítettél a bejegyzésben :3 De tudd, hogy nem ezért írom a komikat, hogy "szvegjolómenő" legyek, hanem hogy megmentselek olyan kaliberű hibáktól, amiket én is elvétettem, vagy majdnem elvétettem ;)
    További jó blogolást, és nagyonvárom a kövit :3

    ~Vivyy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszii megint Vivyy!!!! :D Imádom a komijaidat :D és ha lehet akkor kérnék olyan zenéket :D Előre is kösziii :D

      Törlés